Meie tööriist sinu küpsiste kasutamise loa haldamiseks on ajutiselt võrgust väljas. Seetõttu mõned funktsioonid puuduvad.


3-ukseline MINI.
MINI Hatch :

ALGUPÄRANE. UUENENUD.

MAKSIMAALNE KARDISÕIDUTUNNE.
0
liitrit
MINI leidlik ruumikasutus on peen kunst. See on meie filosoofia tuum. 60 : 40 suhtega jaotatava tagaistme kokkuklappimine loob pagasile muljetavaldavad 731 liitrit lisaruumi.
MINI leidlik ruumikasutus on peen kunst. See on meie filosoofia tuum. 60 : 40 suhtega jaotatava tagaistme kokkuklappimine loob pagasile muljetavaldavad 731 liitrit lisaruumi.
MINI leidlik ruumikasutus on peen kunst. See on meie filosoofia tuum. 60 : 40 suhtega jaotatava tagaistme kokkuklappimine loob pagasile muljetavaldavad 731 liitrit lisaruumi.
MINI leidlik ruumikasutus on peen kunst. See on meie filosoofia tuum. 60 : 40 suhtega jaotatava tagaistme kokkuklappimine loob pagasile muljetavaldavad 731 liitrit lisaruumi.
* Palun arvesta, et kõik kombinatsioonid ja konfiguratsioonid ei pruugi sinu regioonis saadaval olla. Saadavuse kontrollimiseks külasta konfiguraatorit.


KAASAHAARAV. TAOTLUSLIKULT.
Dünaamilised jooned ning karge ja puhas stiil koos laia rööpme ja lühikeste ülenditega annavad 3-ukselisele MINI-le talle omase pingsa sportliku olemuse. Iseloomulikke esitulesid täiendavad uued pilkupüüdvad küljedetailid, mis peidavad endas LED-suunatulesid. Lisavarustusena pakutavad uksekäepidemed, kütusepaagi kaas ja teised uue disaini rõhujooned elegantses värvitoonis Piano Black annavad 3-ukselisele MINI-le veelgi isikupärasema välimuse. Sellele kõigele paneb punkti uuenduslik ainulaadsete valuvelgede valik.







ASTU JÄRGMISED SAMMUD.
Lahtiütlus:
Näidatud kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.
Näidatud arvud on toodud võrdlemise eesmärgil; kütusekulu ja CO₂-heite väärtusi tuleb võrrelda ainult samade tehniliste menetluste alusel katsetatud teiste sõidukite väärtustega. Need arvud ei pruugi kajastada tegelikes sõidutingimustes saavutatavaid tulemusi, mis sõltuvad mitmetest teguritest, sealhulgas (registreerimise järel) paigaldatud lisaseadmetest, ilmastikutingimustest, sõidustiilist ja sõiduki koormusest.